Work with us
At PropTech Denmark, we bring the real estate industry and tech innovators together to drive sustainable, digital transformation. We’re a small, dedicated team on a big mission — and we’re looking for passionate people to join us.
Scroll down to see open positions at PropTech Denmark or read more about us here proptechdk.dk/about
Join us in shaping the future of real estate
Why work with us
A varied role in a young and growing organisation
Work closely with both new technologies and large established companies
Professional development through close collaboration with a supportive and ambitious team
A bright office with a harbour view at BLOXHUB in central Copenhagen, plus great lunch and coffee (or tea!)
A flexible, open, and collaborative work culture
Open positions
PropTech Denmark is an equal-opportunity employer. We welcome applications from all qualified candidates from all backgrounds. If you need reasonable adjustments at any stage please let us know so we can support you.
-
Er du nysgerrig på teknologi, ejendomme og bæredygtighed – og vil du være med til at skubbe til fremtidens ejendomsbranche? Vi søger en Event & Operations Associate (studentermedhjælper) til at assistere med vores events, administration og drift i en dynamisk, praktisk rolle.
Om PropTech Denmark
PropTech Denmark er en non-profit netværksorganisation, der arbejder for innovation i ejendomsbranchen. Vi forbinder mere end 200 medlemmer, fra store ejendomsaktører til tidlige startups, gennem en række forskellige aktiviteter.
Vi er et lille team, der arbejder tæt sammen. Vi værdsætter initiativ, samarbejde og læring gennem praksis, uanset om du planlægger et uformelt netværksmøde, analyserer data eller hjælper med at organisere en konference med 300+ deltagere. Vi understøtter hinanden for at sikre fælles udvikling og succes.
Dine arbejdsopgaver
Denne rolle kombinerer administrativ support med praktisk eventafvikling. Du er en vigtig del af teamet og med til at sikre, at vores medlemsrettede aktiviteter er af høj kvalitet.
Events
Du assisterer på en bred vifte af events. Opgaverne inkluderer:
Bidrage ved forskellige typer events
Administrere vores eventplatform, inkl. tilmeldinger, billetter og brugerhenvendelser
Udarbejde og udsende invitationer
Gennemgå feedback og skabe overblik over data for at sikre, at vi sammen skaber mest mulig værdi for vores medlemmer
Operations & administration
Du leverer praktisk og administrativ support, der styrker vores daglige drift. Det inkluderer:
Dataindsamling og analyse
Fakturering og assistere i økonomiadministration
Opdatere medlemsdatabasen
Understøtte interne projekter og administrative opgaver
Hvem er du?
Du behersker dansk og engelsk på professionelt niveau – skriftligt og mundtligt
Du kan prioritere opgaver, administrere din tid effektivt og leverer høj kvalitet
Du er tryg ved digitale værktøjer og at lære nyt software samt let statistisk analyse
Du læser en relevant bachelor eller kandidat
Du er udadvendt og har en positiv tilgang, gode samarbejdsevner og evnen til kommunikere på skrift og til vores forskellige events
Hvad vi tilbyder
15–20 timer om ugen
En dynamisk og afvekslende rolle med mulighed for ansvar og egne projekter
Sociale aktiviteter såsom fredagsbar og to årlige teamdage
Faglig udvikling – herunder erfaring med administration, drift og events
Mulighed for at udvide dit netværk i en branche i hastig udvikling
Kontor i BLOXHUB, centralt i København (inkl. Frokostordning, snacks og god kaffe!)
Startdato: Hurtigst muligt
Løn: 145–155 kr./timeSamtaler afholdes løbende.
PropTech Denmark er en arbejdsplads med lige muligheder. Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater, uanset baggrund, til at søge. Har du behov for rimelige tilpasninger i processen, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan støtte dig.