Work with us

At PropTech Denmark, we bring the real estate industry and tech innovators together to drive sustainable, digital transformation. We’re a small, dedicated team on a big mission — and we’re looking for passionate people to join us.

Scroll down to see open positions at PropTech Denmark or read more about us here proptechdk.dk/about

Join us in shaping the future of real estate

Why work with us

  • A varied role in a young and growing organisation

  • Work closely with both new technologies and large established companies

  • Professional development through close collaboration with a supportive and ambitious team

  • A bright office with a harbour view at BLOXHUB in central Copenhagen, plus great lunch and coffee (or tea!)

  • A flexible, open, and collaborative work culture

Open positions

  • PropTech Denmark søger Network & Operations Lead til at styrke vores community og skabe endnu mere værdi for vores medlemmer
    Er du god til at skabe struktur, sikre fremdrift og bygge relationer med mange forskellige typer mennesker? Motiveres du af at gøre en forskel i en branche under forandring – og har du lyst til at arbejde i et team, hvor vi løfter i flok?

    PropTech Denmark er på udkig efter en fuldtids Network & Operations Lead
    PropTech Denmark er en non-profit medlemsorganisation. Vores formål er at facilitere bæredygtig forretningsudvikling gennem innovation og digital transformation af ejendomsbranchen i Danmark, Norden og internationalt.

    Vi samler løbende vores medlemsbase på +200 virksomheder omkring en række netværks- og læringsevents, hvor medlemmerne engagerer sig i hinanden og får ny viden, inspiration og læring om innovation og digital transformation af fast ejendom. Vores succes er 100 % afhængig af medlemmernes bidrag og vilje til at dele. Her spiller du en nøglerolle.

    Dine primære arbejdsopgaver

    Som Network & Operations Lead er du bindeleddet mellem medlemmer, drift og arrangementer. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

    At skabe en stærk medlemsoplevelse fra start til slut (40% af din tid)

    • Sikre onboarding og offboarding af medlemmer med god struktur og kommunikation

    • Koordinere medlemsfastholdelse holde løbende kontakt samt  håndtere spørgsmål og følge op på tilfredshed (gennem bl.a. medlemsundersøgelser) 

    • Aktiv medlemsrekruttering ved at både opsøg og håndtere leads

    • Indsamle og strukturere medlemsdata, så vi får vigtige indsigter og kan handle på dem

    At sikre værdiskabelse i medlemskabet (40% af din tid)

    • Planlægge og facilitere nogle af vores nøgle-events. F.eks. løbende netværksmøder og formatet Practitioner Networks

    • Drive vores co-working space: PropTech LAB og Investor Corner, hvor vi har 52 skriveborde til medlemsorganisationer

    • Bidrage til vores flagskibe; PropTech Symposium og Nordic PropTech Awards

    • Være med til at indsamle og analysere data til vores årlige Danish PropTech Report

    At holde styr på økonomi og systemer (sammen med vores CEO) (20%)

    • Være leder for vores Event  & Operations Associate (student) og koordinere opgaverne og deres professionelt udvikling

    • Fakturering og betalinger, herunder årsopkrævning (med støtte fra  ekstern erhvervsservice)

    • Overblik over interne projekter, software og hardware – og sikre løbende opdatering

    • Bidrage til IT-sikkerhed og overholdelse af interne processer
      Fakturering og betalinger, herunder årsopkrævning (med støtte fra  ekstern erhvervsservice)

    • Overblik over interne projekter, software og hardware – og sikre løbende opdatering

    • Bidrage til IT-sikkerhed og overholdelse af interne processer

    Vi forventer, at du

    • Er nysgerrig på mennesker. Du motiveres af at skabe værdi for vores medlemmer og er af natur teamspiller - og har interesse for ejendomsbranchen og dens udvikling 

    • Har en stærk sans for struktur og planlægning. Du kan koordinere, følge op og sikre fremdrift - du planlægger selvstændigt, tager ejerskab og følger op på både opgaver, processer og medlemsoplevelsen

    • Trives med ansvar og med at have overblik over mange bevægelige dele. Du har blik for, hvordan systemer spiller sammen og kan bruges effektivt 

    • Er imødekommende og tryg ved både telefon og e-mail. Du kommunikerer engagerende og inkluderende på dansk og engelsk (mundtligt og skriftligt)

    • Motiveres af at facilitere events og møder og har mod på at tage ordet i de sammenhænge

    • Er fortrolig med digitale værktøjer – især HubSpot – og bruger dem aktivt til at skabe overblik, forbedre medlemsoplevelsen og effektivisere opgaver uden at miste blikket for mennesker

    Vi tilbyder dig

    • Et spændende og alsidigt job i en formålsdreven non-profit organisation

    • Mulighed for at få ansvar og præge både arbejdsplads og det bredere fællesskab

    • Kompetente og samarbejdsorienterede kolleger, der deler viden og har en oprigtig menneskelig interesse i hinanden

    • Indsigt i både ejendomsbranchen, startup- og innovationsøkosystemet i Danmark, Norden og internationalt

    • En unik mulighed for at styrke dit netværk i en branche under transformation

    • God frokostordning, snacks og kontor i BLOXHUB – i hjertet af bæredygtig byudvikling

    • Løbende investering af arbejdstid i din personlige og teamets professionelle udvikling og læring - så vi alle er data-drevne, og lærer af både det kvalitative og det kvantitative

    Vi er et lille, mangfoldigt team med et støttende arbejdsmiljø, med faglig sparring. Hverdagen foregår primært fra kontoret i BLOXHUB, med mulighed for fleksibilitet. Vi investerer løbende i personlig og professionel udvikling – og i at blive skarpere som team.

    PropTech Denmark ønsker at understøtte et inklusivt, diverst arbejdsmiljø. Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge – uanset baggrund. Har du brug for tilpasninger undervejs i processen, er du meget velkommen til at sige til, så vi bedst muligt kan støtte dig.

    Forventet lønniveau: 35.000 - 45.000 DKK/måned pluspensionsordning og sundhedsforsikring

    Vi behandler ansøgninger løbende og ansætter hurtigst muligt. Kontakt Michael Ambjørn på 53 84 10 27, hvis du vil høre mere om rollen. Hvis du er klar til at søge allerede nu, så skriv til [email protected] og vedlæg:

    • En kort motivation for ansøgningen samt evt. rådighedsdato

    • Et CV

  • Communications Associate – Studiejob

    PropTech Denmark søger en Communications Associate med interesse for kommunikation og grafiske kompetencer. 

    Om PropTech Denmark

    PropTech Denmark er en non-profit medlemsorganisation. Vores formål er at fremme innovation og digital transformation på tværs af ejendomsbranchen, både i Danmark og internationalt. Vi faciliterer netværk for vores godt 200 medlemmer gennem en række årlige events og publikationer, foruden nyhedsbreve, blogposts, sociale medier og samarbejde med øvrige medier og presse.

    Om din rolle

    Vi søger en studentermedarbejder, der er vild med formidling og har øje for visuel kommunikation. Din rolle er primært at understøtte teamet med at skabe en rød tråd igennem al vores kommunikation, branding og visuelle identitet. Du bliver del af en organisation med flad struktur og masser af muligheder for at udvikle dig inden for kommunikationsfeltet, samt opnå hands-on erfaring med stakeholder management. Vi er en lille organisation, hvor alle bidrager til opgaver på tværs og giver en hånd, hvor det er nødvendigt. 

    Dine primære arbejdsopgaver

    ●      Holde overblik over og understøtte produktion af kommunikationsmaterialer, herunder blogs, artikler og slides, til hjemmesiden, præsentationer, publikationer og lignende

    ●      Udarbejde tekst og grafisk materiale i henhold til brandidentitet

    ●      Bistå med at visualisere data

    ●      Bidrage til at planlægge og eksekvere opslag på LinkedIn og e-mailkampagner

    ●      Hjælpe medeksekvering af faglige events og netværksarrangementer

    Vi leder efterdig, som:

    ●      Har flydende sprogfærdigheder på dansk og engelsk (mundtligt og skriftligt)

    ●      Har godt kendskab til LinkedIn

    ●      Har stærke grafisk færdigheder og forståelse for visuel kommunikation

    ●      Besidder (nogen) erfaring med strategisk kommunikation, eksempelvis kampagner

    ●      Planlægger selvstændigt, holder overblik og følger op på opgaver

    ●      Trives i et mindre team som samarbejder på tværs, men også er i stand til at arbejde selvstændigt

    ●      Er vant til at arbejde med digitale redskaber og har lyst til at lære nye systemer og arbejdsgange at kende (vi arbejder i Notion, Hubspot, Keynote og Canva)

    ●      Har erfaring med eller interesse for at lære om ejendomsbranchen, teknologisk innovation eller det byggede miljø

    Vi tilbyder:

       En dynamisk rolle i en voksende organisation med afvekslende arbejdsopgaver

    ●      Opnå konkret erfaring inden for en bred vifte af kommunikations-faglige opgaver

    ●      Et tæt samarbejde med kollegaer, som understøtter din professionelle udvikling

    ●      Viden og forståelse for den danske ejendomsbranche og tech-sektor

    ●      Unikke muligheder for at udbygge dit professionelle netværk

    ●      Havneudsigt fra kontoret i BLOXHUB, centralt beliggende i København, inklusiv en lækker frokostordning og god kaffe (eller te, hvis du foretrækker det)

    ●      Et godt arbejdsmiljø med udgangspunkt i respekt, samarbejde og en åben og ærlig tilgang til hinanden

    Studie-stillingener tiltænkt dig, som er i gang med din bachelor eller første del af din kandidatuddannelse inden for kommunikation, marketing eller anden relevant uddannelse. PropTech Denmark ønsker at understøtte et inklusivt, diverst arbejdsmiljø. Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge – uanset baggrund. Har du brug for tilpasninger undervejs i processen, er du meget velkommen til at sige til, så vi bedst muligt kan støtte dig.

    Det praktiske

    Start: Snarest muligt

    Lønramme: 145-155DKK/timen (afhængig af din nuværende erfaring og kompetencer)

    Arbejdstid: Gennemsnitligt 15-20 timer/uge

  • PropTech Denmark is looking for an Event & Operations Associate to help us accelerate the future of real estate.

    Are you structured, proactive, and excited about working with events, people, and communication? We’re looking for an Operations Associate (student) to support our events, comms, and operations in a dynamic, hands-on role.

    About PropTech Denmark
    PropTech Denmark is a non-profit network organisation working to drive innovation in the real estate sector. We connect 200+ members—from major real estate players to early-stage startups—through various activities.

    We're a small team that works closely together. We value initiative, collaboration, and learning by doing—whether you're coordinating meeting rooms or helping host a 300-person conference.

    What you will be working on

    This role blends event coordination, event-related communications, and administrative support. You’ll work closely with the entire team and be a key part of making sure our member-facing activities are high-quality.

    Events & Communications
    Help plan a wide range of events—from cosy monthly breakfasts for 20 people to our flagship PropTech Symposium with 300+ attendees. Tasks include:

    • Help plan and coordinate different events in our various formats

    • Manage our event platform incl. sign ups, tickets and participant questions

    • Draft and send event invitations, LinkedIn posts, and other event communications

    • Review event feedback and event data to ensure we remain focused on what adds value to our members

    Operations & Admin

    Keep our daily operations running efficiently and support the team with practical tasks that make a big difference. This includes:

    • Assisting with day-to-day member inquiries and member management

    • Prepare invoices and assist with light financial admin

    • Keep our member database up to date and support member data management

    • Helping out on various internal projects and admin tasks—everyone on our team gets involved where needed

    What We’re Looking For

    • Fluent in Danish and English, written and spoken

    • Detail-oriented, structured, and good at juggling multiple tasks

    • Comfortable with digital tools and learning new software

    • Studying a Bachelor or just starting a Master

    • A proactive and organised individual who enjoys meeting new people and working on multiple projects and tasks simultaneously

    What we offer

    • 15-20 hours/week with enough flexibility for your studies to take priority

    • A dynamic role in a small, welcoming team dedicated to your professional growth

    • Real-world experience with events, communication, and operations

    • A front-row seat to the intersection of real estate, tech, and sustainability

    • Great office at BLOXHUB, central Copenhagen (lunch plan + great coffee)

    Start Date: as soon as possible

    Compensation: 145-155 DKK/hour

    Interviews are held on an ongoing basis until the right candidate is found

PropTech Denmark is an equal-opportunity employer. We welcome applications from all qualified candidates from all backgrounds. If you need reasonable adjustments at any stage please let us know so we can support you.